انواع ریل سینی کابل

انواع ریل سینی کابل

انواع ریل سینی کابل از جنس فولاد گالوانیزه سرد تهیه می‌شود و از مقاومت بالایی برخوردار است و در مقابل زنگ زدگی و رطوبت مقاومت می‌کند همچنین برای پانچ آن از دستگاه تمام اتوماتیک سی ان سی استفاده می‌شود و برای خمکاری ریل از دستگاه نیمه اتوماتیک خم استفاده می‌شود. برای تولید ریل سینی کابل از ورق گالوانیزه سرد از ضخامت‌های 1.5 میل و 2.5 میلی متر استفاده می‌شود.

انواع ریل سینی کابل

4 مدل پرطرفدار ریل سینی کابل

ریل سینی کابل به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شود و از مهم‌ترین مدل‌های ریل سینی کابل می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

ریل سی چنل

این ریل‌ها برای نگه داری و مدیریت کابل استفاده می‌شوند. دو طرف دیواره ریل به سمت بالا خم شده است و دارای دو لبه خم می‌باشد. سی چنل برای نگهداری براکت یا ساپورت سینی کابل استفاده می‌شود و این ریل‌ها از جنس آلومینیوم، استیل یا فولاد ضد زنگ تهیه می‌شوند. به راحتی قابلیت برش و خم شدن دارند. سی ریل به صورت عایق دار نیز در بازار موجود است همچنین این قطعه به صورت پانچ شده و پانچ نشده تولید شده است و برای پیشگیری از درهم ریختگی سیم‌ها استفاده می‌شود. مدل‌های پلاستیکی این محصول قابلیت اشتعال پذیری بالایی دارد به همین دلیل در محیط‌هایی که احتمال اشتعال و آتش سوزی بالا است، قابل استفاده نیستند.

ریل یو چنل

یو چنل از ورق گالوانیزه تهیه شده است و قطعه ای کاربردی است. از این ریل برای حفظ و نگهداری انواع مختلف ساپورت استفاده می‌شود و در طول 3 متری به فروش می‌رسد. ریل یو چنل نسبت به رطوبت کاملا مقاوم است و در محیط‌های مختلف قابل استفاده می‌باشد. این ریل به صورت مشبک، ساده و توری تهیه و تولید می‌شود و در ابعاد مختلف وارد بازار شده است. قیمت گذاری این ریل برحسب آلیاژ به کار رفته در آن است.

ریل چنل دوبل

ریل چنل دوبل یکی دیگر از مدل‌های ریل سینی کابل است که به صورت دوبل طراحی شده است. ضخامت آن بین 2 تا 2.5 میلی متر و با طول 20 سانتی متر تا 2 متر ارائه می‌شود. از قدرت بالایی برخوردار هستند و می‌توانند میزان وزن زیادی را تحمل کنند همچنین قابلیت نصب به صورت سقفی و دیواری را نیز دارا می‌باشد.

ریل تقویت شده

ریل سینی کابل تقویت شده مانند ریل سی چنل است. مهم‌ترین تفاوت این ریل با ریل سی چنل وجود خم در ارتفاع آن است. این خم باعث تقویت استحکام و مقاومت آن می‌شود. این ریل طبق استانداردهای ملی و بین المللی تهیه شده است و دارای ضخامت 1 تا 2 میلی متر است و ارتفاع آن به 2 متر می‌رسد. این چنل ها برای اتصال به دیوار و براکت ها و سقف استفاده می‌شوند و کاربرد دارند.

با این چند روش طلایی به راحتی سینی کابل نصب کنید! نصب سینی کابل

نتیجه گیری

انواع ریل سینی کابل از مقاومت بالایی برخوردار هستند و در مقابل زنگ زدگی و رطوبت استقامت بالایی دارند. برای تولید انواع ریل سینی کابل از ورق گالوانیزه سرد از ضخامت‌های 1.5 میلی متر و 2.5 میلی متر استفاده می‌شود.

ریل سینی کابل بر اساس عوامل مختلفی به 4 دسته اصلی و پرطرفدار تقسیم می شود: 🔵  ریل سی چنل 🔵 ریل یو چنل 🔵 ریل چنل دوبل 🔵 ریل تقویت شده

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در سینی آزمون تماس بگیرید. همچنین می‌توانید نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بروزرسانی 26.07.00

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است